Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Poznań
Kim jesteśmy, kim nie jesteśmy
Jesteśmy Zespołem Marketingu. Kochamy to, co robimy i chcemy się dalej rozwijać. Nie boimy się realizacji własnych pomysłów i potrafimy przekonać, że są właściwe. A czasami wysłuchać argumentów, że jednak nie są ;) Nasza firma zajmuje się nowoczesnymi technologiami i IT, a my odnajdujemy się w tym doskonale, poszukując ciągle nowych dróg dotarcia do klienta... i a więc sprawdzenia marketingowej mocy własnej na żywym organizmie. Spokojnie! To nie są testy, wszystkie działania mamy w 100% przemyślane, w końcu dajemy sobie na to czas. I jesteśmy odpowiedzialni.
Jeszcze nie wiesz czy to jest to?
Pasujesz do nas, jeśli wyróżnia Cię:
- Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- Praktyczna znajomość PhotoShop i innych narzędzi graficznych,
- Znajomość kanałów Social Media i nowoczesnych narzędzi marketingowych,
- Lekkie pióro i zdolność do przekonującego „sprzedawania" własnych pomysłów,
- Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,
- Pasja do marketingu: głowa pełna pomysłów, zamiłowanie do tworzenia nowych rzeczy i energia do wcielania ich w życie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – najchętniej 2-3 letnie. Ale jeśli nie masz go w ogóle, ale wiesz czego oczekujesz od życia (no i pracy) i potrafisz nas do siebie przekonać – aplikuj.
Zadania:
- Content Marketing, czyli wyciskanie cytryny do końca ze wszystkich marketingowych aktywności, które prowadzimy.
- Realizacja kampanii marketingowych w Internecie.
- Organizacja eventów.
- Wsparcie w bieżących działaniach sprzedażowych (pomoc w przygotowaniu prezentacji, oferty, referencji).
- Aktywne uczestnictwo w kreowaniu naszej strategii marketingowej.
- Satysfakcja ze swojej pracy
Czego możesz się po nas spodziewać:
- Dużej dawki humoru, miejsca na inspiracje i dobrą zabawę. Bo nuda zabija kreatywność.
- Elastycznych godzin pracy. Bo rozliczamy się z wytyczonych zadań, a nie z godzin spędzonych przy biurku. Lekarz, hydraulik, wizyta babci, lekkie przeziębienie? Weź home office, ale nie za często, bo lubimy nasze towarzystwo
- Szkoleń, warsztatów, udziału w burzach mózgu. Bo nasz rozwój to rozwój firmy.
- Wpływu na firmę, na jej marketing i na kierunek własnego rozwoju. Bo to daje moc, a moc – motywację do pracy.
- Udziału w międzynarodowych projektach. Bo znajomość języka obcego najlepiej sprawdza się w praktyce, a nie na profilu LinkedIn.
- Imprez integracyjnych, prywatnej opieki zdrowotnej, kuchni wypełnionej herbatą wszelkiej maści, pączków mniej więcej raz w tygodniu... lub częściej. Aha! Pierwsze stawiasz Ty, z okazji dołączenia do Hicron.
- Standardowo: laptop, telefon komórkowy, pomarańczowe pufy i piłki. Play Station mamy we Wrocławiu, ale czasem tam jeździmy...