Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- budowanie strategii marketingowej i wzmacnianie pozycji marki,
- rozwój nowych kanałów dystrybucji,
- projektowanie i aranżacja graficzna,
- działalność wizerunkowa, informacyjna, promocyjna, innowacyjna, restrukturyzacyjna,
- wspomaganie sprzedaży, tworzenie sezonowego wizerunku marki, eventy.
- biegła znajomość narzędzi marketingowych, pakietu MS Office, programów Corel Draw, Photoshop, systemu CMS,
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- silna motywacja, zaangażowanie,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- zainteresowanie modą,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, otwartość, przedsiębiorczość, kreatywność, umiejętność pracy w stresie, wytrwałość w dążeniu do celu,
- mile widziana znajomość języków obcych.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.