Specjalista ds. Marketingu Strategicznego [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Wsparcie w przygotowaniu materiałów i prowadzeniu cyklicznych przeglądów projektów z pipeline – dotyczy produktów z rozwoju własnego (R&D) jak i pozyskiwanych na drodze zakupu licencji (L-in), dedykowanych na rynek polski, rynki zagraniczne i do sprzedaży w modelu L-OUT.
- Wsparcie w przygotowaniu materiałów na posiedzenia PMB (Pipeline Management Board), mające na celu m.in. akceptację nowych propozycji projektów do pipeline oraz decydowanie o zmianach założeń projektów już zaakceptowanych.
- Monitorowanie realizacji Action Points wyznaczonych podczas przeglądów projektów i posiedzeń PMB (praca cross-działowa),
- Koordynacja corocznego procesu update kart skoringowych (karty opłacalności/rentowności projektów zaakceptowanych do pipeline), w tym: wsparcie Kierowników Marketingu Strategicznego i Operacyjnego w procesie, przygotowanie plików podsumowujących dla Działu Kontrolingu i do zaprezentowania przed Zarządem,
- Koordynacja cyklicznych posiedzeń pre-PMB (posiedzenia poprzedzające PMB mające na celu selekcję projektów) – pozyskiwanie informacji dla nominowanych projektów od działów R&D, In-License, Marketingu Strategicznego; update bazy danych, organizacja i prowadzenie posiedzeń,
- Opracowywanie danych statystycznych, tworzenie raportów, wizualizacja danych dla projektów nominowanych i zaakceptowanych do pipeline,
- Całoroczna praca z aplikacją karty skoringowe i współudział w dalszym rozwoju aplikacji.
- Wspieranie rozwoju pipeline i portfela produktowego Adamed Pharma zgodnie z celami biznesowymi zdefiniowanymi na aktualnej mapie strategii i spójnie do procesu Strategicznego Zarządzania Pipeline,
- Wsparcie Kierowników Marketingu Strategicznego w przygotowaniu rekomendacji dla ewaluowanych projektów z wykorzystaniem narzędzi np. Power BI, Power Point, Excel,
- Planowanie, realizacja i usprawnianie działań w ramach projektu Planowanie Zintegrowane.
Co jest dla nas ważne?
- Wykształcenie wyższe z obszaru nauk przyrodniczych lub ekonomicznych,
- Umiejętności analityczne niezbędne do pracy na bazach danych, np. IMS, aplikacjach, plikach Excel,
- Biegła znajomość Excel,
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2 (średnio zaawansowany),
- Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
- Bardzo dobre umiejętności planowania i realizacji zadań na zasadach prowadzenia projektu,
- Umiejętność współpracy międzydziałowej, budowanie relacji.
- Silnym atutem będzie wiedza z zakresu rozwoju produktu farmaceutycznego, procesów rejestracyjnych, znajomość obszarów terapeutycznych.
- Atutem będzie doświadczenie i zainteresowanie pracą w Power BI.