Dla naszego Klienta, renomowanego dostawcy maszyn poligraficznych, poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko Specjalisty ds. Marketingu.
- Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd.
- Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i publikacja wybranych treści. Działania w zakresie e-mail marketingu.
- Prowadzenie i moderowanie profili firmy w mediach społecznościowych (ustalenie i realizowanie harmonogramu publikacji, monitorowanie wyników).
- Organizacja udziału firmy w targach branżowych, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych (planowanie i koordynacja działań, przygotowanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie firmy na wydarzeniu).
- Zarządzanie budżetem marketingowym. Monitorowanie kosztów kampanii.
- Monitorowanie i analiza efektywności działań, raportowanie wyników (znajomość Google Analytics).
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
- Efektywna współpraca z pracownikami innych działów (Zarząd, Dział handlowy, Dział serwisu).
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. marketingu lub zbliżonym. Preferowane doświadczenie związane z branżą poligraficzną.
- Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii lub dziedzin pokrewnych.
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji działań marketingowych.
- Zdolność tworzenia angażujących treści (posty, artykuły, notatki). Znajomość narzędzi graficznych do tworzenia i edytowania prostych materiałów graficznych.
- Umiejętność edycji i aktualizacji treści na firmowej stronie internetowej.
- Doświadczenie w planowaniu i organizacji udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje).
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Wykorzystywana podczas korzystania z międzynarodowych zasobów marketingowych oraz podczas kontaktu z partnerami firmy (B2 lub wyżej).
- Zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, szybkiego reagowania na zmieniające się warunki kampanii. Umiejętność przekształcania danych w czytelne i zrozumiałe raporty. Egzekwowanie zlecanych zadań.
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, kreatywność i inicjatywa.
- Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanego doświadczenia.
- Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
- Pracę w innowacyjnym środowisku z nowoczesnymi technologiami.
- Pakiet benefitów częściowo pokrywanych przez pracodawcę (Karta multisport, prywatna opieka medyczna).
- Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon a w przypadku konieczności wyjazdów na targi/eventy branżowe – samochód służbowy
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.