- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla parku handlowego.
- Zarządzanie kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych i digital media.
- Koordynowanie wydarzeń, promocji oraz działań marketingowych.
- Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz materiałów kreatywnych.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu będzie dodatkowym atutem.
- Solidna znajomość mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego.
- Kreatywne myślenie i umiejętność dostrzegania "szerszego obrazu".
- Samodzielność, inicjatywa w działaniu i zdolność do dotrzymywania terminów.
- Gotowość do częstych podróży służbowych i pracy w elastycznych godzinach.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Dofinansowanie do aktywności sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Wydarzenia integracyjne.
- Prezenty świąteczne i urodzinowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
BIG Poland
BIG Poland is part of the BIG Shopping Centers Ltd. group, listed on the Israeli Stock Exchange in Tel Aviv TASE (ticker: BIG), with a net value of approximately EUR 3 billion, operating in the real estate industry. The BIG Group focuses on developing, operating and investing in retail and lifestyle parks, logistics, offices, residential projects and renewable energy ventures. It is also included in the prestigious TA-35 stock index (an index of 35 key companies listed on TASE).
BIG Poland, part of the European structure of BIG Shopping Centers, launched its presence on the Polish market in spring 2022, investing in large shopping centers in the retail park format - in Andrychów, Lubin, Łubna, Ostróda and Gorzów Wlkp. The total area of our Retail Parks is 100k m²