Ogłoszenie numer: 5818557, z dnia 2021-11-05
PKN Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci - UNICEF
UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!
Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości.
Specjalista ds. Marketingu Operacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Obecnie do zespołu Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska szukamy członka zespołu, który będzie w stanie zwiększyć skalę naszych działań marketingowych i pomóc nam w realizacji obecnych celów.
Zadania:
- wsparcie działań w ramach planowania i realizacji przyjętej strategii marketingowej;
- współpraca projektowa z innymi Działami Organizacji;
- realizację przyjętych celów marketingowych i komunikacyjnych;
- tworzenie, testowanie i uruchamianie programów marketingowych w oparciu o najlepsze praktyki;
- odpowiedzialność za realizację inicjatyw, w celu maksymalizacji efektywności projektów marketingowych;
- budowanie pozytywnego wizerunku Organizacji oraz jej znajomości i rozpoznawalności;
- analiza rynku oraz działalności innych stowarzyszeń;
- współpraca z zewnętrznymi wykonawcami.
Wymagania
- minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze marketingu (B2B i B2C);
- udokumentowane doświadczenie w pracy projektowej;
- umiejętności analityczne;
- doświadczenie w redagowaniu treści marketingowych;
- dobrej znajomość języka angielskiego min. B2;
- sprawnego korzystania z narzędzi pakietu Office;
- doświadczenie w organizacjach pozarządowych na podobnym stanowisku, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- pracę w międzynarodowej organizacji humanitarnej i rozwojowej prowadzącej działania na całym świecie;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną.