Naszym klientem jest firma należąca do międzynarodowego koncernu budowlanego, jeden z liderów na rynku profesjonalnych rozwiązań budowlanych. Firma zatrudnia kilkanaście tysięcy pracowników na całym świecie i w związku z dalszym rozwojem działalności w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:
Doświadczenie w digital marketing, znajomość najnowszych technologii
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Raportując bezpośrednio do Kierownika Marketingu, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania w zakresie kampanii marketingowych, ich planowanie i prowadzenie m.in. w social media. Zajmie się analizą i optymalizacją reklam w różnych kanałach internetowych, SEO/SEM, serwis mobilny, czy materiały wideo. Zadaniem Specjalisty będzie aktualizacja i nadzór nad mailingową bazą danych oraz kreowanie i realizacja kampanii e-mail marketingowych. Ponadto będzie tworzyć treści i rozwijać serwisy internetowe, analizować dane i przygotowywać raporty dla witryn internetowych. Do obowiązków Specjalisty będzie należało monitorowanie działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-marketingu.
Poszukujemy osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku i znajomością nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego oraz z umiejętnością analizy raportów i wyciągania wniosków. Niezbędne jest rozumienie celów sprzedażowych, dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, a także systematyczność i samodzielność w działaniu. Wymagane jest wyższe wykształcenie kierunkowe oraz dobra znajomość języka angielskiego.