Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona powstało w 1997 roku w Krakowie. Firma łączy najnowsze zdobycze kosmetologii oraz odżywczą moc naturalnych składników roślinnych. Kosmetyki Laboratorium Farmona cieszą się dobrą opinią zarówno w kraju i za granicą. Świadczą o tym zdobywane przez nas liczne wyróżnienia i nagrody.
W roku 2007 Laboratorium Kosmetyków Naturalnych rozpoczęło nowy etap działalności otwierając w Krakowie Hotel Farmona Bussiness & Spa.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- koordynacja oraz nadzór nad architekturą treści internetowych,
- rozwój kanałów komunikacji w internecie z potencjalnymi Klientami biznesowymi oraz detalicznymi (e-commerce),
- przygotowywanie kreatywnych strategii reklamowych, ich koordynacja i analiza efektów z wykorzystaniem dostępnych na rynku narzędzi,
- wsparcie działań Social Media oraz SEO/SEM pod kątem zwiększania ruchu oraz dotarcia treści
do szerokiej grupy odbiorców, - wsparcie dla działań e-commerce z wykorzystaniem platform afiliacyjnych oraz reklamowych zasobów, także pod kątem analitycznym i efektywnościowym,
- bieżące raportowanie efektów oraz przedstawianie propozycji rozwoju w wymienionych dziedzinach.
-
planowanie i zakup kampanii internetowych
-
koordynacja projektów internetowych
-
koordynacja komunikacji w mediach społecznościowych
-
wdrażanie nowych stron internetowych, landing page oraz zarządzanie obecnymi
-
przygotowanie strategii obecności poszczególnych brandów w internecie
-
koordynacja agencji i podwykonawców zewnętrznych
-
nadzór nad budżetem działań w internecie i rozliczanie kampanii pod kątem efektywności
-
kreowanie pomysłów na kampanie prosprzedażowe z wykorzystaniem internetu
-
tworzenie i koordynacja kampanii dla e-commerce
-
realizacja kampanii z zakresu e-mail marketingu i Marketing Automation
-
realizacja kampanii z zakresu SMS marketingu
-
prowadzenie kampanii AdWords, retargeting, Facebook Ads
-
wsparcie działu PR w tworzeniu komunikacji oraz kampanii wizerunkowych
-
tworzenie analiz, zestawień i raportów
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
bardzo dobra znajomość narzędzi Google Analytics
-
bardzo dobra znajomość narzędzia Google AdWords
-
bardzo dobra znajomość systemu CMS Wordpress
-
bardzo dobra znajomość portali społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram etc.)
-
bardzo dobra znajomość Facebook Ads
-
dobra znajomość prowadzenia kampanii w modelu RTB i platformy AdRoll
-
dobra znajomość systemu SalesManago Marketing Automation
-
umiejętność pracy pod presją czasu i przy wielu projektach jednocześnie
Wykształcenie wyższe (preferowane marketing/zarządzanie/e-marketing) -
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów internetowych
-
Praktyczna wiedza i doświadczenie w realizacji kampanii e-mail marketingowych
-
Praktyczna wiedza i doświadczenie w realizacji kampanii w różnych modelach rozliczeniowych: CPC / CPM / CPS.
-
Zainteresowanie nowymi technologiami
-
Znajomość aktualnych zasad SEO
-
Umiejętność obsługi programów do edycji graficznej (np. Photoshop) będzie dodatkowym atutem
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
pracę w młodym, dynamicznym zespole
-
współudział w kreowaniu rozwoju firmy o bardzo dużym potencjale rynkowym
-
możliwość rozwijania własnych pomysłów i projektów
-
niezbędne narzędzia do pracy
-
pakiet ubezpieczeń na życie, prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę Multisport