Ogłoszenie numer: 201144, z dnia 2012-04-18
interprima spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Interprima sp. z o.o. sp.k. z siedzibą we Wrocławiu jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży SEO i SEM, właścicielem takich marek jak Thesis.pl i Topads.pl. Obsługujemy setki firm, począwszy od małych i średnich przedsiębiorstw, a kończąc na dużych korporacjach z powszechnie rozpoznawalnymi markami.
Specjalista ds. Marketingu Internetowego SEM/SEO
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- analiza i audyt projektów pod kątem SEO
- współtworzenie i realizowanie strategii SEO/SEM dla danego projektu
- regularne sprawdzanie i analiza pozycji serwisu w wyszukiwarkach
- planowanie i prowadzenie kampanii Google Adwords
- tworzenie narzędzi wspierających pracę nad obszarami SEM/SEO
- opieka nad funkcjonowaniem i rozwojem zaplecza SEO
Wymagania
- wiedza z dziedziny SEO, w tym w szczególności znajomość podstaw języka HTML, obsługi systemów do zarządzania treścią stron www, budowy stron internetowych przyjaznych dla wyszukiwarek, optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO
- doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych SEO i SEM w wyszukiwarkach poparte konkretnymi projektami lub referencjami
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatu Google AdWords Qualified Individual lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii
- umiejętność dokonywania analiz statystycznych i efektywnościowych z przebiegu kampanii
- umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów
- umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy z zakresu SEO i SEM poprzez śledzenie rozwoju i nowości branżowych
Oferujemy
- urozmaiconą pracę w młodym i dynamicznym zespole przy projektach dla czołowych polskich marek
- zdobywanie doświadczenia w nowoczesnej firmie technologicznej
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.