Ogłoszenie numer: 9066688, z dnia 2024-06-18
Fundacja Gajusz poszukuje:
Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów
Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 17
Nr Ref.: 01/11/2023
Opis stanowiska
Nasza Fundacja powstała ponad 25 lat temu. Stabilnie i konsekwentnie realizujemy od tego czasu naszą misję mądrej pomocy dzieciom i rodzinom szczególnie doświadczonym przez los. Pomagamy ok. 1000 rodzin rocznie w zespole 170 osób. Prowadzimy działania w mediach społecznościowych oraz stronę www, na których możesz zobaczyć i przeczytać, w jaki sposób i gdzie realizujemy naszą misję.Osoba pracująca stanowisku specjalisty ds. komunikacji i mediów społecznościowych pracuje w Dziale Obsługi Darczyńcy.
Jest odpowiedzialna jest przede wszystkim za wzmacnianie wizerunku i rozpoznawalności fundacji poprzez działania z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz realizację strategii obecności marki w mediach społecznościowych. Inicjowanie, tworzenie i realizację publikacji we współpracy z reprezentantami jednostek fundacji.
Celem działań jest zwiększanie świadomości zakresu działalności Fundacji Gajusz oraz pozyskiwanie środków finansowych na mądrą pomoc (fundraising).
- zarządzanie contentem i prowadzenie komunikacji w kanałach mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Threads, YouTube);
- terminowe i zgodne z ustalonym wcześniej harmonogramem publikacje materiałów;
- przygotowywanie materiałów graficznych i video wspierających komunikację zewnętrzną (wyłącznie małe projekty, większymi zajmuje się agencja kreatywna);
- budowanie relacji z członkami społeczności poprzez regularną interakcję i odpowiadanie na pytania/komentarze;
- monitorowanie i analiza wyników działań w mediach społecznościowych oraz modyfikowanie strategii w oparciu o te wyniki;
- wykorzystywanie narzędzi analitycznych do śledzenia kluczowych wskaźników skuteczności (KPI) działań komunikacyjnych;
- optymalizacja contentu w oparciu o analizę danych w celu zwiększenia zaangażowania społeczności i osiągnięcia celów fundraisingowych;
- identyfikowanie nowych trendów i możliwości w mediach społecznościowych oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań;
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i reagowanie na negatywne opinie w sposób profesjonalny i dyplomatyczny;
- wspieranie komunikowania działań fundacji w mediach tradycyjnych (asysta podczas wywiadów);
- wsparcie przy organizacji eventów fundacyjnych (typu urodziny jednostek, bal jubileuszowy, wieczory darczyńców);
- wspieranie komunikacji marketingowej i fundraisingowej prowadzonej przez Dział Obsługi Darczyńcy (np. teksty i grafika do kampanii reklamowych).
Wymagania
Na tym stanowisku sprawdzi się osoba znająca bardzo dobrze sposoby komunikacji zewnętrznej i zasady, którymi rządzą się media społecznościowe. Ma także techniczne doświadczenia w tworzeniu postów, rolek, relacji itp.Szczegółowo nasze wymagania to:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z podobnym zakresem obowiązków jak zapisany wyżej;
- bardzo dobra znajomość trendów i zasad tworzenia treści w mediach społecznościowych;
- bieżąca wiedza o zmianach zachodzących w SoMe i dostosowywanie do nich zasad publikacji;
- obsługa programów do montażu video oraz graficznych typu Canva;
- cechy osobiste:
- terminowość, kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie;
- poprawność językowa w piśmie, umiejętność tworzenia jasnych, klarownych i przekonujących treści;
- zadaniowość, odpowiedzialność i konsekwencja w dążeniu do celu;
- zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków;
- skrupulatność i dobra organizacja pracy;
- chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia własnych umiejętności.
Oferujemy
Oferujemy pracę w organizacji pożytku publicznego zatrudniającej ponad 170 osób i działającej na rzecz dzieci od 1998 r. Zapewniamy wdrożenie w specyfikę pracy w fundacji - zespół Działu Obsługi Darczyńcy jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wzajemnie wspieramy.- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (w tym B2B);
- roczną premię uzależnioną od wyniku finansowego;
- możliwość rozwoju i realizacji swoich pomysłów;
- możliwość udziału w dofinansowanych szkoleniach, konferencjach itp. w obszarze marketingu, komunikacji i fundraisingu;
- dostęp do pakietów sportowych Medicover Sport i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach;
- wolny dzień od pracy w Wielki Piątek i Wigilię Bożego Narodzenia;
- wyjazdy i spotkania integracyjne.
Poznaj
Fundacja GAJUSZ
Fundacja Gajusz powstała pewnej zimowej nocy 1998 roku na dziecięcym oddziale onkologicznym w szpitalu przy ul. Spornej w Łodzi. Tisie Żawrockiej-Kwiatkowskiej, założycielce, zabrakło wówczas nadziei. Jej syn Gajusz miał 8 miesięcy. Przebywał w szpitalu prawie od urodzenia. Lekarze zaczęli przygotowywać matkę na jego śmierć. Obiecała wtedy, że jeśli maluch przeżyje, założy fundację, która będzie opiekowała się chorymi, potrzebującymi dziećmi. Kilka dni później Gajusz wyzdrowiał, a ona dotrzymała słowa. Fundacja Gajusz każdego roku wspiera ponad 900 rodzin, które znalazły się w kryzysowej sytuacji. Zapewnia poczucie bezpieczeństwa, całodobową opiekę, spełnia marzenia. Pracujemy w rytmie małych pacjentów.