Wolters Kluwer S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje.
Obecnie poszukujemy osoby do roli:
Specjalista ds. Marketingu i Promocji
(rynek czasopism drukowanych i elektronicznych)
(rynek czasopism drukowanych i elektronicznych)
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Odpowiedzialność za obsługę i wsparcie marketingowe procesu wznowień prenumerat dla czasopism (bieżąca obsługa wysyłek proform, dbałość o jakość procesu i jego odpowiednią komunikację, odpowiedzialność za koncepcję wsparcia promocyjnego ww procesu),
- Obsługa procesu dystrybucji przez kolporterów i odpowiedzialność za terminowe renegocjacje umów z kolporterami, Aktywna współpraca z kolporterami w zakresie ich obsługi, wsparcia, rozliczeń,
- Przygotowanie koncepcji i późniejsza realizacja działań promocyjnych i marketingowych dla czasopism papierowych i elektronicznych na rynku bezpośrednim i rynku kolporterów,
- Przygotowanie materiałów promocyjnych i marketingowych dla obsługiwanego rynku,
- Pozyskiwanie nowych prenumeratorów,
- Współpraca i wsparcie działów handlu odpowiedzialnymi za sprzedaż ww. produktów. CC, e-comm.,
- Współudział w projektach rozwojowych dot. czasopism, e-czasopism, czytelni, biblioteki profinfo (w zakresie czasopism),
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych możliwości i form dystrybucji czasopism.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe marketingowe/ekonomiczne,
- Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z marketingiem,
- Mile widziane doświadczenie w marketingu czasopism,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych,
- Zainteresowania marketingiem,
- Zdolności analityczne,
- Chęć poszerzania wiedzy,
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna,
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku pracy,
- Dostęp do profesjonalnej literatury.