Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, w tym rozwijanie nowych koncepcji i projektów, opracowanie dokumentacji, przygotowanie i realizacja działań związanych z wprowadzaniem nowych inwestycji na rynek oraz wspomagających sprzedaż i budowanie wizerunku istniejących obiektów.
- wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
- realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych klientów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku.
- zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla zespołu leasingu poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne drukowane i elektroniczne, inne)
- realizacja działań marketingowych oraz eventów w regionach operacyjnych spółki
- sporządzanie analiz i badań rynkowych
- dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta
- obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
- bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi oraz grupami mediów w celu realizacji założeń marketingowych i komunikacyjnych
Wymagania:
- m.in. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność współpracy z klientem anglojęzycznym
- gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
- praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
- „lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
- znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
- sprawność w ramach pakietu MS Office
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
- zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- analityczny i otwarty umysł
- znajomość rynku nieruchomości w Polsce