Kreski to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.
Specjalista ds. marketingu i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- aktualizowanie strony internetowej
- opracowywanie merytoryczne i graficzne materiałów marketingowych
- monitoring treści produktowych i marketingowych zawartych na stronach i mediach społecznościowych producentów
- udział w webinarach, szkoleniach producentów
- pomoc w organizacji eventów – zewnętrznych i wewnętrznych
- monitoring trendów rynkowych, konkurencji
- zbieranie danych, tworzenie prezentacji oraz podsumowań dla Działu Handlowego
- realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie Zarządu
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
- obsługa administracyjna firmy, dbanie o sprawny przepływ informacji w firmie, współpraca ze wszystkimi działami
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- mile widziane wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, Word)
- wysoka kultura osobista
- rzetelność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- wielozadaniowość i skrupulatność
- dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo na cały lub pół etatu
- premię kwartalną
- wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
- przyjazną atmosferę