Ogłoszenie numer: 6138366, z dnia 2021-12-17
Fundacja Gajusz, działająca od ponad 20 lat na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim.
Jesteśmy po to, aby Dzieci nie były same.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są Dzieci i ich dobro.
Nasz zespół to już ponad 150 osób. Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy wspólnie przyjazne miejsce pracy z kulturą organizacyjną nastawioną na empatię, efektywną współpracę i chęć pomagania.
Specjalista ds. marketingu eCommerce
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 02PPL/12/2021
Opis stanowiska
- Prowadzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych na wewnętrznej bazie Darczyńców (utrzymywanie, budowa relacji).
- Zarządzanie kalendarzem działań promocyjnych, z uwzględnieniem działań marketingu efektywnościowego oraz działań marketingu b2c.
- Tworzenie i realizacja działań marketingowych z wykorzystaniem direct mailingu, poleceń zapłaty i narzędzi internetowych, w tym komunikatów personalizowanych.
- Tworzenie materiałów marketingowych, współpraca z grafikami i fotografem.
- Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami.
- Obsługa CMS witryny internetowej fundacji oraz systemu CRM, raportowanie wyników.
Wymagania
- Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, Outlook/poczta).
- Łatwość uczenia się nowych programów i aplikacji.
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Cechy osobiste:
- Orientacja na cele, zadaniowość.
- Uprzejmość, szacunek i empatia, ciekawość ludzi.
- Poprawność językowa w piśmie.
- Skrupulatność i dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne.
- Wysoka motywacja do rozwoju, podnoszenia umiejętności.
Oferujemy
Jeśli nigdy nie miałeś/aś kontaktu z pracą w Fundacji ani z pozyskiwaniem funduszy na bieżącą działalność, nie martw się :-). Nauczymy Cię tej pracy i pokażemy, jak fantastyczną przygodą jest relacja z Darczyńcami jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Nasz zespół jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wspieramy się.
Oferujemy systematyczne szkolenia, wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę i premię regulaminową uzależnioną od wyniku finansowego.
W trakcie procesu rekrutacji zapytamy o Twoją koncepcję pracy na stanowisku. Ważne będą dla nas Twoje doświadczenia oraz motywacja do pracy. Będziemy również pytać o Twoje zdanie na temat dobroczynności i finansowania fundacji.