Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa
Dział Marketingu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych
-
współpraca w tworzeniu oferty Muzeum, w tym monitorowanie potrzeb zwiedzających i klientów
-
zarządzanie i administrowanie sprzedażą internetową
-
monitorowanie i analiza wyników sprzedaży internetowej
-
zarządzanie spersonalizowanymi kampaniami retargetującymi w Google Tag Manager
-
prowadzenie kampanii RTB
-
przygotowywanie kampanii e-mailingowych i newsletterów
-
współpraca z kontrahentami w zakresie m.in. wydawnictw, wynajmu powierzchni i organizacji wydarzeń
-
obsługa zwiedzających i klientów przed i po sprzedaży z naciskiem na kreowanie wizerunku Muzeum
-
wdrażanie informacji o aktualnych i planowanych działaniach Muzeum w zakresie wystawienniczym czy edukacyjnym
-
obsługa ekspresu do kawy i sprzedaż gorących napojów
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta uniemożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Brak windy w budynku.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4h, dźwiganiem, kontaktem z żywnością, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie min. średnie
-
minimum 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok na podobnym stanowisku
-
obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
znajomość regulacji prawnych niezbędnych do pracy na stanowisku
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
obywatelstwo polskie
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, handel lub innym informatycznym
-
orientacja w zakresie aktualnych trendów marketingu cyfrowego
-
umiejętność prowadzenia kampanii RTB, kampanii display’owej (GDN), kampanii w social media oraz mobilnych
-
znajomość Google Tag Manager, Google Analytics
-
wiedza na temat SEO/SEM
-
znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym
-
odpowiedzialność
-
wysoka organizacja pracy własnej