Dla naszego Klienta, globalnego producenta zaawansowanych rozwiązań do robotów przemysłowych oraz do obrabiarek CNC, poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko Specjalisty ds. Marketingu.
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu, preferowane w obszarze robotyki, automatyzacji procesów produkcyjnychlub pokrewne.
- Znajomość technik tworzenia i wdrażania koncepcji marketingu technicznego.
- Znajomość technik i programów do tworzenia filmów reklamowych, postów itp.
- Umiejętność współpracy z agencjami reklamowymi i drukarniami.
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji działań marketingowych na targach branżowych (zlecanie projektu stoiska oraz jego akceptacja. Koordynacja działań związanych z przygotowaniem stoiska na miejscu).
- Mile widziana znajomość rynku automatyki przemysłowej, robotyki i obrabiarek przemysłowych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- Znajomość technik pozycjonowania stron internetowych, produktów, kampanii promocyjnych.
- Doświadczenie w samodzielnym organizowaniu imprez typu: sympozja, dni otwarte, expert days.
- Biegła znajomość, swoboda poruszania i prowadzenia kampanii marketingowych w social-mediach.
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej skoncentrowanej na potrzebach klientów z obszaru automatyki przemysłowej, robotyki i maszyn przemysłowych: portale branżowe, newslettery, prasa branżowa, strona internetowa firmy itp.
- Współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami w celu realizacji kampanii marketingowych.
- Ścisła współpraca z menadżerami działów w zakresie tworzenia i wdrażania spójnej strategii marketingowej.
- Współpraca z mediami w zakresie kontentu oraz pozycjonowania materiałów.
- Kreowanie koncepcji materiałów promocyjnych, broszur, prezentacji i innych narzędzi marketingowych.
- Negocjowanie warunków współpracy z partnerami.
- Śledzenie terminów nadchodzących wydarzeń branżowych i przygotowanie dedykowanych pod nie kampanii marketingowych.
- Organizacja udziału firmy i czynny udział w targach branżowych, tworzenie koncepcji stoiska i koordynacja działań na targach (gadżety reklamowe, katalogi, prezentacja i promocja nowości produktowych itp.).
- Tworzenie rocznego budżetu marketingowego działu oraz przedstawienie go do akceptacji Zarządu.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy w zakresie polityki marketingowej firmy.
- Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych, raportowanie wyników.
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o niskim wskaźniku rotacji.
- Pracę w innowacyjnym środowisku z nowoczesnymi technologiami.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w projektach branżowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz premię kwartalną, uzależnioną od realizacji celów indywidualnych.
- Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym prywatna opieka medyczna.
- Wszelkie niezbędnie narzędzia do pracy.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.