Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu marketingowego, do której obowiązków będzie należało zajmowanie się optymalizacją kampanii marketing automation w systemie Sales Manago.
- Projektowanie i wdrażanie strategii marketing automation zgodnie z celami biznesowymi firmy.
- Tworzenie i zarządzanie cyklami komunikacji z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą narzędzia Sales Manago.
- Analiza i raportowanie efektów kampanii marketing automation, w tym wskaźników takich jak open rate, click rate, conversion rate, etc.
- Testowanie i optymalizacja kampanii marketing automation pod kątem poprawy skuteczności i ROI.
- Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak e-commerce, Biuro Obsługi Klienta oraz z dostawcą platformy Sales Manago.
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze digital marketingu.
- Znajomość platformy Sale Manago.
- Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych.
- Znajomość podstaw HTML, CSS i JavaScript.
- Kreatywność, samodzielność i inicjatywa.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w dużej znanej firmie modowej.
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Premie uznaniowe.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.