W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE!
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Lojalności Klientów
Miejsce pracy: Wrocław
, Nyska 48A
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Owocowe czwartki w Centrali firmy
- Bibliotekę wewnętrzną
- Szkolenia wewnętrzne
- Rabaty pracownicze
- Środki do dezynfekcji
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pomiary temperatury
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację strategii budowania lojalności i zarządzanie relacjami z Klientami
- tworzenie oferty oraz rozwój mechanizmów lojalizujących dla Klientów
- realizację kampanii direct do Klientów (emails, sms, push, webpush)
- rozwijanie działań CRM i marketing automation (personalizacja, komunikacja, segmentacja)
- analizę wyników prowadzonych działań i zwiększanie efektywności sprzedażowej
- współpracę ze sklepami oraz wewnętrznymi działami
- tworzenie materiałów oraz realizację szkoleń dla sieci sprzedaży
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w pracy z programem lojalnościowym i działaniami CRM
- minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii direct do Klientów (emails, sms, push)
- znajomości platform marketing automation
- doświadczenia w kanale offline i online
- samodzielności w działaniu, komunikatywności
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- wykształcenia wyższego w obszarze marketingu, nauk społecznych lub analizy danych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację strategii budowania lojalności i zarządzanie relacjami z Klientami
- tworzenie oferty oraz rozwój mechanizmów lojalizujących dla Klientów
- realizację kampanii direct do Klientów (emails, sms, push, webpush)
- rozwijanie działań CRM i marketing automation (personalizacja, komunikacja, segmentacja)
- analizę wyników prowadzonych działań i zwiększanie efektywności sprzedażowej
- współpracę ze sklepami oraz wewnętrznymi działami
- tworzenie materiałów oraz realizację szkoleń dla sieci sprzedaży
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w pracy z programem lojalnościowym i działaniami CRM
- minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii direct do Klientów (emails, sms, push)
- znajomości platform marketing automation
- doświadczenia w kanale offline i online
- samodzielności w działaniu, komunikatywności
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- wykształcenia wyższego w obszarze marketingu, nauk społecznych lub analizy danych
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Owocowe czwartki w Centrali firmy
- Bibliotekę wewnętrzną
- Szkolenia wewnętrzne
- Rabaty pracownicze
- Środki do dezynfekcji
- Pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pomiary temperatury