Poszukujemy osoby na stanowisko:
Jaktorów k. Grodziska Mazowieckiego i okolice
- Zarządzanie i kontrola zamówieniami części zamiennych do wózków widłowych
- Optymalizacja i koordynacja przepływu towarów
- Kontrola zaopatrzenia
- Składanie zamówień u dostawców części
- Monitorowanie terminowości i statusu zamówień
- Monitorowanie jakości dostaw
- Współpraca z Klientami wewnętrznymi
- Zapewnienie zgodności danych w systemie (Master Data Management)
- Przygotowanie raportów
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża logistyczna)
- Wykształcenie wyższe, preferowana logistyka
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z dostawcami międzynarodowymi, magazynami centralnymi w Europie, min. poziom B2)
- Umiejętność pracy z systemami klasy ERP
- Bardzo dobra znajomość Excel i pakietu MS Office
- Znajomość zasad funkcjonowania procesów logistycznych
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Analityczne podejście do problemów
- Umiejętności komunikacyjne
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
- Umowę o pracę na stabilnych warunkach
- Elastyczny czas pracy
- Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe
- Hybrydowy system pracy – na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna, po wdrożeniu: 3 dni pracy w biurze, 2 dni Home Office
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
- Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
- Ubezpieczenie na życie
- Karta lunchowa Edenred
- Kompleksowy program wellbeingowy dla Twojego komfortu i zdrowia
- Premia za staż pracy
- Porady prawne
- Dofinansowanie urlopu
- Dofinasowanie studiów podyplomowych lub MBA
- Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
- Wolontariat pracowniczy
- Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów -dbamy o kondycję naszych pracowników!
- Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna, siatkówka
- Bezpłatny parking
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmy
Toyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.
Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.
Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).
Ludzie są naszą pasją
Klienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.
The Toyota way
Nasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.