Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i marek poszukujemy osoby na stanowisko:
Warto być z nami, bo:
Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań ułatwiających pracę i funkcjonowanie firm jest naszą pasją. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.
Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Poznaj też JustBooth! Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej.
Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
- planowanie oraz realizację wysyłek na rynki amerykańskie
- kontakt z klientem ws. realizacji wysyłek
- kontakt z agencjami celnymi
- przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
- fakturowanie
- współpracę z magazynem
Zapraszamy do współpracy jeśli posiadasz:
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z obsługą klienta
- znajomość przepisów oraz procedur i dokumentacji związanych z transportem krajowym i międzynarodowym
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat
- znajomość zasad INCOTERMS 2020
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1), znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem
- znajomość zasad fakturowania
- znajomość zasad obowiązujących na rynkach zamorskich
- rzetelność, uczciwość, terminowość, komunikatywność, dyspozycyjność
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8)
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU)
- samodzielność w realizacji zadań
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika