- Zarządzanie optymalnymi poziomami zapasów materiałów do budowy sieci FTTH
- Bieżące monitorowanie i kontrola stanów magazynowych
- Koordynacja procesu odsprzedaży kabli dla wykonawców Play
- Budowanie relacji z dostawcami dla zapewnienia efektywnej współpracy przy realizacji projektu
- Analiza raportów dotyczących zużycia materiałów oraz prognozowanie zapotrzebowania na materiały
- Proaktywne działania mające na celu optymalizacje procesów logistycznych
- Masz wykształcenie wyższe kierunkowe poparte doświadczeniem zawodowym w dziale logistyki
- Znasz MS Office – Excel w stopniu bardzo dobrym
- Znasz program SAP – głównie moduły MM i PM
- Jesteś samodzielny, dokładny i dobrze organizujesz pracę
- Reprezentujesz wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i lubisz pracę zespołową
- Potrafisz zachować dobre relacje i reprezentujesz wysoki poziom kultury osobistej w kontaktach z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w firmie telekomunikacyjnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.