DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Obsługa klienta w zakresie kompleksowej realizacji zamówień w systemie SAP (potwierdzanie zamówień i terminów dostaw, realizacja dostaw, przygotowywanie i monitorowanie zleceń transportowych)
- Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT)
- Współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw
- Kontrola stanu zadłużenia i limitów kredytowych klientów przy realizacji zamówień
- Kontrola stanów zapasów magazynowych i zapewnienie ich właściwych poziomów
- Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów
- Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz sprzedaży
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wiedza i doświadczenie z zakresu procedur celnych i powiązanych procedur podatkowych
- Biegła znajomość języka angielskiego, poziom minimum B2
- Bardzo dobra znajomość pakietu MC Office
- Wysoka kultura osobista
- Dokładność, zaangażowanie, komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Wykształcenie wyższe, kierunek chemiczny/logistyka będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
- Opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Atrakcyjne wynagrodzenie