specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. likwidacji szkód osobowych
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: SLSO/TUW/05/2021
Zadania na stanowisku:
Obsługa zgłoszonych szkód, osobowych,
Ocena zasadności i weryfikacja roszczeń,
współpraca z wszystkimi stronami procesu likwidacji szkody (m.in. ubezpieczeni, pośrednicy, podmioty zewnętrzne, lekarz orzecznik),
ustalenie wysokości odszkodowań oraz obsługa związanych z tym płatności i kosztów likwidacji szkody,
kontakt i obsługa telefoniczna klienta,
rozpatrywanie reklamacji związanych z procesem likwidacji.
Od kandydatów oczekujemy:
minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
wykształcenia średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem),
znajomości przepisów ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, kodeksu cywilnego i przepisów związanych z obsługą szkód osobowych,
dobrej organizacji i umiejętności ustalania priorytetów,
dokładności, sumienności,
gotowości do rozwoju,
znajomości pakietu MS Office (Word, Excel).
Oferujemy:
umowę o pracę,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w szerokim zakresie,
pakiet bonusów: ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, dostęp do programu Multisport., wczasy pod gruszą, PPE, świąteczne upominki, możliwość dołączenia do SALTUS Sport Team, coroczna integracja firmowa
dobrą lokalizację biura, w centrum Sopotu.
ruchomy rozkład czasu pracy – możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00-9:00.
możliwość pracy zdalnej w wymiarze zgodnym z regulaminem.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
PKO Bank PolskiGdynia, Jerzego Waszyngtona 17
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...