Reprezentujemy osoby fizyczne w zakresie dochodzenia odszkodowań od zakładów ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanych występujemy w sprawach dotyczących likwidacji szkód osobowych (uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć osoby bliskiej) i rzeczowych.
Pomagamy w bieżącej likwidacji szkody, jak również w sprawach spornych związanych z zaniżeniem odszkodowania lub odmową wypłaty, dotyczy zdarzeń nawet do 20 lat wstecz.
Współpracujemy z renomowanymi i skutecznymi kancelariami prawnymi.
Współpracujemy z Centrum Niezależnego Orzecznictwa i Usług Medycznych.
Praca w TER Enterprises poza wynagrodzeniem przynosi satysfakcję z niesienia profesjonalnej i skutecznej pomocy osobom poszkodowanym w wypadkach.
Pomóż poszkodowanym - zostań skutecznym likwidatorem szkód osobowych!
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Osobowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- nadzór i odpowiedzialność nad procesem likwidacji szkód,
- pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji,
- przyjmowanie zgłoszeń i weryfikacja roszczeń,
- bezpośrednia obsługa Klientów,
- kontakt z ubezpieczycielem, urzędami i innymi instytucjami.
Likwidacja szkód osobowych:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ubezpieczenia, likwidacja szkód),
- samodyscyplina,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- biegła obsługa programów MS Office,
- podstawowa wiedza o ubezpieczeniach i likwidacji szkód osobowych.
- umowę o pracę,
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- bardzo korzystny system wynagrodzeń,
- możliwości rozwoju zawodowego, bezpłatne szkolenia,
- dla lojalnych i cierpliwych studia podyplomowe.
Na CV prosimy o dopisanie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez TER Enterprises (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TER Enterprises do celów rekrutacyjnych.”