Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Wdrażanie zmian/usprawnień w obszarze Księgowości związanych ze zmianami podatkowymi i zasadami grupowymi
- Aktywny kontakt z Centralą Grupy oraz oddziałami spółki
- Aktywny udział w spotkaniach lokalnych i międzynarodowych
- Czynny udział w projektach jako wykonawca m.in. KSeF, zmiana programu księgowego
- Przygotowanie sprawozdawczości GUS, Intrastat i do innych instytucji zewnętrznych
- Sporządzanie deklaracji JPK_VAT
- Udział w zamknięciu miesiąca, roku, współpraca z audytorami zewnętrznymi
- Pozostałe zadania księgowe (księgowanie faktur zakupu, przygotowanie dokumentacji wewnętrznej do importu usług, rozliczanie delegacji, wystawianie przelewów krajowych i zagranicznych, kontrola prawidłowości ujęcia transakcji w rejestrach VAT)
- Szukamy osoby z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi i podejściem projektowym, która jednocześnie będzie gotowa wykonywać zadania księgowe.
- Od kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego z zakresu finanse/rachunkowość/podatki/ekonomia oraz doświadczenia na podobnym stanowisku min. 5lat (doświadczenie w prowadzeniu projektów, wdrażaniu w firmie zmian i nowych rozwiązań w obszarze księgowości).
- Osoba aplikująca na to stanowisko powinna znać język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z pracownikami Elis w innych krajach Europy - warunek konieczny.
- W codziennej pracy niezbędna będzie dobra znajomość MS Excel oraz obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości i podatków.
- Kandydat powinien posiadać umiejętność pracy w zespole (lokalnie i międzynarodowo) oraz pod presją czasu.
- Zależy nam na podjęciu współpracy z osobą samodzielną, nastawioną na poszukiwanie rozwiązań, która z zaangażowaniem będzie realizowała nowe projekty.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny, ubezpieczenie grupowe (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, karty przedpłacone),
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne i nowoczesne warunki pracy,
- Owocowe poniedziałki,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy