LS Technics Sp. z o.o. Jesteśmy firmą zapewniającą obsługę techniczną samolotów linii lotniczych. Nasi klienci to ponad 50 linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie oraz Wrocławiu. Zatrudniamy ponad 300 wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko 30 tys. lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort prawie 2,5 miliona pasażerów.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Korporacyjnych i Umów
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Redagowanie korespondencji i oficjalnych pism Zarządu;
- Przygotowywanie wzorów upoważnień i pełnomocnictw;
- Przygotowywanie regulaminów, polityk, procedur i instrukcji na potrzeby zarządzania procesami administracyjnymi i korporacyjnymi w Spółce;
- Przygotowywanie materiałów i dokumentów na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzeń Wspólników we współpracy z odpowiednimi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Spółki;
- Obsługa protokolarna posiedzeń Rady Nadzorczej (prowadzenie księgi protokołów);
- Obsługa protokolarna posiedzeń Zarządu (prowadzenie księgi protokołów);
- Weryfikacja poprawności dokumentacji tworzonej w procesach zakupowych i jej zgodności z obowiązującymi procedurami;
- Koordynacja procesu uzgodnień z właściwymi komórkami treści umów kosztowych;
- Współpraca z właściwymi dla danej sprawy komórkami organizacyjnymi Spółki oraz organami administracji rządowej i samorządowej, jak również innymi podmiotami zewnętrznymi;
- Współpraca z kancelariami prawnymi i notarialnymi;
- Planowanie i realizacja działań promujących pozytywny wizerunek Spółki.
Oferujemy:
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty;
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Stabilność zatrudnienia;
- Prywatną opiekę medyczną,
- Wynagrodzenie według wewnętrznej siatki płac;
- Możliwość dalszego rozwoju w branży lotniczej.
Od kandydatów oczekujemy:
- Niekaralność (warunek konieczny);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Minimalne wykształcenie – wyższe;
- Dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office: Word, Excel);
- Umiejętności organizacji pracy własnej.