General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną
obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:
Specjalista ds. Koordynacji i Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Specjalista ds. Koordynacji i Obsługi Zamówień - Warszawa
Jeśli chcesz odpowiadać za:
- Koordynację i obsługę zleceń w systemach informatycznych
- Analizę i monitorowanie rynków usług, prowadzenie negocjacji cenowych i zamawianie usług
- Przygotowywanie ofert zawierających wycenę na realizację usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
- Planowanie, organizowanie, realizację potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcami
- Prowadzenie gospodarki materiałowo – magazynowej w tym logistykę zakupów
- Prowadzenie gospodarki odpadami w (ewidencja, dokumentacja, archiwizacja)
- Rozliczanie kontraktów (przychody, koszty)
- Wsparcie obsługi awarii w obiektach
A przy tym spełniasz następujące wymagania:
- Masz doświadczenie w zakresie logistyki i koordynacji usług technicznych
- Znasz obsługę komputera: Windows, MS Office
- Posiadasz podstawową wiedzę techniczną
- Angażujesz się w powierzoną pracę
- Umiejętność kosztorysowania – mile widziana
My zaoferujemy Ci:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
- Rynkowe wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności połączone z systemem prowizyjnym
- Możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
- Pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
- Niezbędne narzędzia pracy