Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. zamówień publicznych Warszawa
Specjalista ds. koordynacji i kontroli zamówień

Specjalista ds. koordynacji i kontroli zamówień

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3229 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista* ds. koordynacji i kontroli zamówień
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/ICZ/90/02/16

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu i współuczestniczenie w postępowaniach przetargowych w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań oraz koordynowania i prowadzenia kontroli postępowań o udzielenie zamówień.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu podręczników zarządzania funduszami oraz procedur, zasad i regulaminów udzielania zamówień i przygotowywania umów,
  • współudział w standaryzacji warunków zamówień / specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz weryfikacja zgodności ich treści z przyjętymi standardami,
  • koordynowanie procesu udzielania odpowiedzi na pytania podczas procesu prowadzenia postępowań przetargowych, zarządzanie bazą pytań i odpowiedzi,
  • monitorowanie zmian w przepisach i wytycznych dotyczących zamówień publicznych oraz prowadzenie baz wiedzy i dobrych praktyk,
  • koordynacja kontroli postępowań o udzielenie zamówień prowadzonych przez organa kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, analizowanie, opiniowane i wdrażanie zaleceń pokontrolnych,
  • prowadzenie kontroli doraźnej postępowań o udzielenie zamówienia prowadzonych w Spółce,
  • przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą oraz przekazywanie danych w zakresie procedur przetargowych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane prawnicze),
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata, w tym rok na stanowiskach związanych z prowadzeniem negocjacji i przetargów,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
  • dobra znajomość obsługi komputera szczególnie pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, sumienność, zaangażowanie, asertywność.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty