Grupa FERRO to jeden z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży na rynkach międzynarodowych. Grupa jest w gronie największych dostawców w segmencie zarządzania ekonomicznym zużyciem wody i ekologicznymi źródłami ciepła w Europie Centralnej. FERRO prowadzi swoją działalność głównie w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Białorusi, Chorwacji na Węgrzech i Litwie.
W efekcie dynamicznego rozwoju, do Grupy FERRO dołączyła spółka TERMET S.A, która jest jednym z wiodących dostawców kompleksowych systemów w segmencie nowoczesnego zarządzania źródłami ciepła na rynku polskim oraz spółka Tester sp. z o.o., dostarczająca elektroniczne układy sterowania i automatyki do urządzeń gazowych.
W związku z nowymi projektami i rozszerzaniem działalności Grupy, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
- analiza obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań uwzględniających potrzeby biznesu,
- udział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej,
- aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi IT w zakresie kontrolingu i raportowania (ERP, BI),
- przygotowywanie raportów i analiz,
- bieżąca współpraca z wszystkimi działami w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy i kontroli
- przygotowywanie cyklicznych prognoz finansowych.
- doświadczenie w raportowaniu zarządczym i w procesach budżetowania,
- znajomość procesów biznesowych i ich wpływu na raportowanie kontrolingowe,
- wykształcenie wyższe (mile widziana: ekonomia, finanse, rachunkowość, matematyka),
- bardzo dobra znajomość MS Excel,
- dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
- wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (min. B1),
- dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- system szkoleń podnoszący kwalifikacje;
- rabat na nasze produkty;
- 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku;
- możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu;
- dodatek urlopowy;
- prywatną opiekę medyczną;
- kartę MultiSport;
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.