SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2017 otrzymała tytuł Pracodawca 2016 roku a w roku 2018 zaszczytny tytuł Laureata w konkursie Pracodawca roku 2017
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
- obsługa klienta – kontakt mailowy
- prowadzenie procesu reklamacyjnego
- raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne
- ścisła współpraca z magazynem
- podstawowej znajomości j. angielskiego
- umiejętności redagowania wiadomości w języku angielskim
- motywacji do podjęcia stabilnej pracy na pełen etat
- doświadczenia w obsłudze klienta
- zaangażowania w realizację powierzonych zadań
- odpowiedzialności za wykonywaną pracę
- gotowość do pracy w systemie 2 zmianowym
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- terminowe comiesięczne wynagrodzenie
- pracę w firmie o ukierunkowanej wizji rozwoju i celach
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia i pakietu sportowego
- dofinansowanie do okularów
- bezpłatną opiekę medyczną w najlepszej w Polsce sieci placówek prywatnych