Ogłoszenie numer: 2468589, z dnia 2019-05-30
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z 28-letnim doświadczeniem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych. Posiada salony w Polsce i partnerów za granicą. Ma ok. 250 współpracowników w centrali i salonach. Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć. Oferta Mikomax Smart Office skierowana jest zarówno do dużych jak i małych firm. Współpracuje m.in. z sektorem usług dla biznesu, telekomunikacji, consultingowym, transportowym i publicznym. Proponuje też usługi wspierające projekt, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. projektowanie przestrzeni pracy, transport i montaż, czy szkolenia z zasad ergonomii. Otrzymała wiele branżowych i biznesowych wyróżnień, m.in. trzykrotnie została Gazelą Biznesu, otrzymała nagrodę Diament Meblarstwa oraz Dobra Forma. Firma jest Partnerem Strategicznym organizacji biznesowych takich, jak Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), New Ways of Working (NewWOW) oraz International Facility Management Association (IFMA).
Specjalista ds. kontraktów
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Obsługa klienta kontraktowego wg standardów Mikomax Smart Office,
- Organizacja pracy własnej wraz z Key Account Manager przy rozbudowanym projekcie handlowym,
- Współpraca z działem produkcji, jakości i logistyką,
- Aktywny nadzór realizacji projektu wg warunków umowy handlowej,
- Monitorowanie projektu zgodnie z wymaganymi terminami, budżetem i specyfikacją zamówienia,
- Realizacja założonego planu sprzedaży,
- Dbanie o relację z klientem i dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- Biegła obsługa komputera oraz pakietu MX Office (Excel, Word, Power Point),
- Praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (w mowie i piśmie),
- Prawo jazdy kat. B,
- Samodzielności, umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania wyzwań,
- Motywacji i zaangażowania,
- Entuzjazmu, dobrego nastawienia i poczucia humoru,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Znajomość branży inwestycyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://youtu.be/JtXeFmoJHA8),
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
- Samodzielność w realizacji zadań,
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.