Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: znajomość obsługi MS Office
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania inne:
umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing). Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta. Znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim).
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 966,8 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sala C
717701668
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu