Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
ManpowerGroupJelcz-Laskowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Hilti to znany na całym świecie lider w dziedzinie systemowych rozwiązań dla profesjonalistów z branży budowlanej. Dostarczamy niezawodne, innowacyjne produkty i systemy oraz kompleksowe, profesjonalne doradztwo techniczne.
Nasz warszawski oddział tworzą ludzie gotowi do podejmowania odważnych decyzji w dynamicznym świecie B2B, pełni energii i pasji.
Zakres obowiązków:
Obsługa wszystkich połączeń (wchodzących / wychodzących) od klientów
Fachowe doradztwo techniczne w zakresie produktów i usług świadczonych przez firmę Hilti
Przygotowywanie ofert dla Klientów oraz realizacja zamówień
Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży oraz marketingu, logistyki i finansów
Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
Profil idealnego(-ej) kandydata(-ki):
Wysoki poziom energii i naturalny życiowy optymizm
Nastawienie na realny rozwój zawodowy, oraz umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
Silna orientacja na pracę z ludźmi i ponadprzeciętna komunikatywność
Ukończone studia wyższe
Doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
Silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem rynku
Stabilne warunki zatrudnienia; umowa o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny i szkoleniowy
Realne i jasno zdefiniowane możliwości rozwoju zawodowego w krajowych oraz międzynarodowych strukturach HILTI
Pracę w przyjaznej atmosferze, zorientowanej na ludzi i wspólne osiąganie wyników
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
ManpowerGroupJelcz-Laskowice
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Obsługa klientów według standardów firmy; Dodawanie wszystkich informacji do systemu; Dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami; Dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań; Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań; Wymagania: Mile...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...