STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- pracę w firmie, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży
- pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje
- rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole
- możliwość poznania nowych, ciekawych i nowoczesnych technologii, rozwiązań
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną formę współpracy
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie w okresie wdrożenia
- system dodatkowych benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy języka angielskiego)
- doświadczenie w marketingu internetowym
- praktyczna znajomość social media, w tym doświadczenie w komercyjnym wykorzystaniu (kampanie marketingowe, prowadzenie profili)
- znajomość narzędzi i pojęć związanych z marketingiem
- lekkie pióro i umiejętność łączenia treści z obrazem
- umiejętność zarządzania projektami (planowanie i egzekwowanie terminów)
- umiejętność analizowania skuteczności prowadzenia kampanii
- komunikatywną znajomość języka angielskiego
- wiedzę sportową
oraz jesteś kreatywny i dynamiczny, nie boisz się nowych wyzwań, stawiasz na rozwój zawodowy, a także lubisz pracę z ludźmi – zapraszamy Cię do naszego zespołu
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (kierunek: marketing i pokrewne)
- doświadczenie w marketingu sportowym
- znajomość narzędzi marketingowych
- znajomość aktualnych trendów w marketingu internetowym
- wzmacnianie pozytywnego obrazu marki w świadomości odbiorców
- realizacja planów działań komunikacji marketingowej
- przygotowywanie i realizacja ogólnopolskich akcji marketingowych
- bieżące zarządzanie profilami firmy w social media (Facebook, Twitter, Instagram)
- ewaluacja i raportowanie efektywności działań
- współpraca z agencjami zewnętrznymi i grafikami