OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów). Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie do Centrali OBI w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
-
doświadczenie w pracy z ludźmi,
-
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność działania pod presją czasu,
-
umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji,
-
sumienność i wielozadaniowość,
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
-
wykształcenie wyższe,
-
motywacja i zaangażowanie.
-
prowadzenie komunikacji wewnętrznej,
-
opracowywanie materiałów dotyczących komunikacji wewnętrznej,
-
współpraca z Reprezentantami Marketów oraz koordynacja przepływu informacji poprzez bezpośredni kontakt,
-
koordynacja procesu powstawania wewnętrznej gazetki,
-
prowadzenie komunikacji wewnętrznej dotyczącej bieżących spraw (redagowanie oficjalnych listów i komunikatów),
-
koordynacja procesu wdrażania nowych Pracowników,
-
prowadzenie działań wspierających budowanie pozytywnego klimatu i pożądanej kultury organizacyjnej,
-
przygotowywanie raportów i prezentacji w Pionie Zasobów Ludzkich.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć rekreacyjno-sportowych,
-
szkolenia rozwojowe,
-
dynamiczne środowisko pracy,
-
przyjazną atmosferę pracy, życzliwość i wsparcie.