Grupa TENSE Polska – jesteśmy mistrzami świata i Europy w pozycjonowaniu. W 2021 roku zdobyliśmy złoto w konkursie branżowym European Search Awards w kategorii Best Low Budget Campaign. W 2020 zajęliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Global Search Awards. Obie nagrody otrzymaliśmy w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii dla naszych Klientów.
Jesteśmy drugą najlepszą agencją marketingową roku 2020 w konkursie Global Agency Awards oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019.
- dbanie o wizerunek marki na zewnątrz firmy oraz wewnątrz przedsiębiorstwa.
- udział w projektach o charakterze CSR oraz EB.
- zarządzanie grupą redakcyjną.
- nawiązywanie pozytywnych relacji z prasą i mediami.
- przygotowanie rocznego harmonogramu obecności ekspertów w prasie i mediach.
- szukanie możliwości obecności marki, jako sponsora wydarzeń biznesowych związanych z działalnością firmy.
- współorganizacja wydarzeń firmowych.
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w obszarze komunikacji oraz PR,
- doświadczenie w prowadzeniu działań wspierających wizerunek marki,
- znajomość strategii marketingowych,
- doświadczenie w tworzeniu treści – potrafisz dobrze pisać, masz lekkie pióro,
- duża kreatywność, inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO - European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.