Columbus Energy S.A. jako lider na rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce, dostarcza nowoczesne abonamenty na słońce dostępne dla każdego domu w Polsce.
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób, gotowych do tego, by razem na nami tworzyć organizację, której celem jest satysfakcja naszych klientów.
Specjalista ds. Komunikacji - Carbon Footprint Foundation
Zakres obowiązków:
- koordynacja działań związanych z przygotowaniem i wdrażaniem kampanii komunikacyjnych i marketingowych na zewnątrz i do wewnątrz organizacji
- prowadzenie projektów wizerunkowych z partnerami, w tym biznesowymi
- odpowiedzialność za spójną komunikację na zewnątrz na wszystkich kanałach zgodną z misją, wizją i wartościami organizacji
- koordynacja, wspólne wyznaczanie harmonogramu publikacji pracy zespołu copy, social media, marketing, design, zgodnie z przyjęta strategią
- ścisła współpraca zespołowa z pozostałymi koordynatorami i Zarządem
- produkcja i współprodukcja materiałów, treści
- proaktywne działania mające na celu budowanie, podtrzymywanie, rozwijanie pozytywnych relacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym
- współpraca z zespołem wolontariuszy, w tym aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz wspólne realizowanie celów
- monitorowanie rynku, identyfikacja przewag, udoskonalanie produktów i usług
- obsługa zleceń przychodzących, wstępna identyfikacja potrzeb, podział zadań
- opracowywanie raportów z działalności wspólnie z zespołem.
U nas:
- będziesz pracować u lidera rynku branży fotowoltaicznej,
- będziesz członkiem fundacji działającej w strukturach firmy,
- będziesz mógł realizować własne pomysły,
- masz szansę zdobycia ogromnego doświadczenia,
- gwarantujemy wyzwania i dużo ciekawych projektów,
- obejmiesz samodzielne stanowisko przy jednoczesnym wsparciu przełożonego,
- otrzymasz umowę o pracę,
- możesz mieć opiekę medyczną oraz Multisport,
- wypijesz pyszną kawę – bez limitu :)
Wymagania:
- min. 5-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, organizacji eventów
- żywe i aktywne zainteresowanie kwestiami zmian klimatu, ekologią i śladem węglowym
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, w tym komunikacja branżowa
- umiejętność współpracy w zespole różnorodnym pod wieloma względami
- inicjatywa w prezentowaniu i wdrażaniu nieszablonowych sposobów działania w kierunku osiągania celów indywidualnych i zespołowych
- multitasking, dotrzymywanie terminu, determinacja, fokus na efekt #tempo
- łatwość komunikacyjna werbalna i niewerbalna, inicjatywa i działania proaktywne, umiejętność identyfikacji i wykorzystania szans #talent
- pozytywne usposobienie, empatia, team spirit #troska
- dobra znajomość narzędzi digital, narzędzi marketingu internetowego i social media #technologia
Brzmi dobrze? APLIKUJ!