Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Zielona Góra, Nowy Kisielin, ul. Innowacyjna 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Główny Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Brzeg Specjalista ds. Administracyjnych Brzeg
Specjalista ds. kancelaryjno - administracyjnych

Specjalista ds. kancelaryjno - administracyjnych

BZK Group Sp. z o. o.
Brzeg
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
657 dni temu

Spółkę BZK Group powołano do funkcjonowania jako wynik poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się Bakoma Sp. z o.o, Komagra Sp. z o.o., Polske Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A. W imieniu i na rzecz tych spółek BZK Group przejęła skup części surowców do produkcji oraz sprzedaż wybranych produktów powstałych z ich przetworzenia. W długookresowej strategii działania BZK Group stawia przede wszystkim na bezpośrednią współpracę z polskimi producentami rolnymi, upatrując w nich pewne i rzetelne źródło zaopatrzenia w poszukiwane surowce rolne.

 

Aktualnie firma BZK Group Sp. z o. o. poszukuje kandydata na stanowisko:

 

Specjalista ds. kancelaryjno - administracyjnych
Miejsce pracy: Brzeg

 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała kompleksowa obsługa Biura firmy zgodnie z zachowaniem zasad obowiązujących w Spółce, w szczególności:

  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz rozdzielanie korespondencji do właściwych jednostek organizacyjnych.
  • Obsługa centrali telefonicznej.
  • Organizacja i obsługa narad, konferencji.
  • Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie nadawania i odbierania paczek oraz zgłaszania ewentualnych reklamacji.
  • Zaopatrzenie Biura w artykuły biurowe nadzór nad ich właściwym wykorzystaniem.
  • Zaopatrzenie i nadzór nad wyposażeniem i sprzętem gospodarczym. Prowadzenie magazynu podręcznego. Współpraca z serwisami.
  • Prowadzenie rejestru wydatków administracyjno-gospodarczych.
  • Prowadzenie rejestru pieczątek oraz zamawianie na potrzeby Biura nowych pieczątek.
  • Naliczanie ekwiwalentu za pranie i środki czystości dla pracowników Spółki.
  • Nadzorowanie okresu użyteczności ubrań roboczych, składanie zapotrzebowania na nową odzież roboczą oraz prowadzenie kartotek odzieżowych.
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników Biura i sporządzanie miesięcznych kart pracowników.
  • Sporządzanie umów cywilnoprawnych.
  • Współpraca przy obsłudze Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie średnie.
  • Umiejętność pracy w zespole, dyskrecja, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe.
  • Premię zależną od osiąganych wyników.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Spółkę powołano do funkcjonowania jako wynik poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się Bakoma Sp. z o.o, Komagra Sp. z o.o., Polske Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A. W imieniu i na rzecz tych spółek BZK Group przejęła skup części surowców do produkcji oraz sprzedaż wybranych produktów powstałych z ich przetworzenia. W długookresowej strategii działania BZK Group stawia przede wszystkim na bezpośrednią współpracę z polskimi producentami rolnymi, upatrując w nich pewne i rzetelne źródło zaopatrzenia w poszukiwane surowce rolne.

Realizując własne cele biznesowe spółka BZK Group chce wzmacniać potencjał polskiego rolnictwa poprzez tworzenie profesjonalnej oferty zakupowo – sprzedażowej kierowanej do polskich gospodarstw rolnych oraz innych podmiotów działających na rynkach będących obszarem działalności spółki. Podstawą działania w ramach aktywności handlowych BZK Group jest organizacja kontraktacji, działań skupowych i handlu w imieniu i na rzecz spółek: Komagra Sp. z o.o., Polskie Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A.

Stale zwiększający się potencjał przetwórczy spółek, na rzecz których działa BZK Group tworzy potrzebę systematycznego poszukiwania nowych kontrahentów, dostawców usług i podmiotów magazynowych na terenie całego kraju. BZK Group zaprasza do współpracy wszystkich producentów zbóż, rzepaku i kukurydzy oraz podmioty działające na rynku produktów powstałych z przetworzenia tych surowców, które cenią sobie możliwość kompleksowej współpracy, fachowość i kompetencję obsługi oraz rzetelność i terminowość rozliczeń finansowych.

DOŁĄCZ DO NAS!

http://bzkgroup.pl/pl/praca
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Zielona Góra, Nowy Kisielin, ul. Innowacyjna 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Główny Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....