specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu
1 dni
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
Staff PartnersWarszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
4 dni
Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje Zadania: Na stanowisku Asystenta ds. Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za: Praca na wzorcowni: Układanie kasetek i produktów, mierzenie czy dany element zmieści się na półce, mierzenie dostępnego miejsca, poszukiwanie różnic w rzeczywistości vs w modelu 3D, dokumentacja takich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. W 2013 roku po raz trzeci zostaliśmy laureatem rankingu Najlepszy Pracodawca. Należymy do międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej – Liberty Mutual (81 miejsce na liście Fortune 500 – rankingu największych amerykańskich firm) działającej od 1912 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Kampanii On-Line
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SKOL/1/2014
Zakres obowiązków:
analiza rynku, trendów i najnowszych rozwiązań w zakresie sprzedaży internetowej,
samodzielne zarządzanie internetowymi kampaniami sprzedażowymi w efektywnościowym modelu rozliczeniowym (CPC, CPL, CPS) – uruchamianie, prowadzenie i optymalizacja kampanii oraz monitoring i analiza wyników,
pozyskiwanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje kreatywne, agencje interaktywne, domy mediowe, afiliacje, agencje mobile)
tworzenie kreacji sprzedażowych przy współpracy z agencją kreatywną
Wymagania:
minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii sprzedażowych w Internecie w efektywnościowym modelu rozliczeniowym,
doświadczenie przy współpracy z partnerami zewnętrznymi,
bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności MS Excel
znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics/Site Catalyst,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra organizacja i planowanie pracy,
wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne,
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu
1 dni
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
Staff PartnersWarszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
4 dni
Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje Zadania: Na stanowisku Asystenta ds. Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za: Praca na wzorcowni: Układanie kasetek i produktów, mierzenie czy dany element zmieści się na półce, mierzenie dostępnego miejsca, poszukiwanie różnic w rzeczywistości vs w modelu 3D, dokumentacja takich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...