Do Twoich obowiązków będzie należało: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, w tym pracowników oddelegowanych oraz rozliczenie umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przekazywanie elektroniczne deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji podatkowych oraz deklaracji PFRON,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Kadry, kontrola czasu pracy, obsługa programu kadrowego i RCP.
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przedłużaniem umów i zmianą warunków zatrudnienia pracowników, przygotowywanie harmonogramów pracy dla poszczególnych zespołów, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z czasem pracy,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania to: Przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika, Bieżąca obsługa pracowników i koordynacja poprawności czasów, Tworzenie teczek osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, Dbanie o terminowość oraz ciągłość...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kadrowej, w tym umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia oraz świadectwa pracy. Zarządzanie aktami osobowymi obecnych i byłych pracowników. Tworzenie raportów statystycznych związanych z zatrudnieniem i organizacją czasu pracy. Monitorowanie ważności...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Zakres obowiązków: Organizacja dokumentacji...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Twój zakres obowiązków Pełna obsługa kadrowo – płacowa pracowników; Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej; Przygotowywanie raportów i danych z zakresu kontrolingu personalnego; Przygotowywanie i składanie w urzędach dokumentów legalizujących pracę i pobyt cudzoziemców;...
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Specjalista ds. kadrowych
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów i planów, aby nowi pracownicy mogli sprawnie rozpocząć pracę.
Obsługiwanie spraw administracyjnych związanych z zatrudnianiem, w tym wprowadzanie informacji do systemu HR, organizowanie szkoleń dla nowych pracowników i przeprowadzanie wywiadów z kończącymi pracę, dbając o zgodność z przepisami i dokładność danych.
Udzielanie wsparcia pracownikom w rozwiązywaniu problemów, takich jak nieobecności, konflikty, zmiany w firmie czy innych kwestii pracowniczych.
Odpowiedzialność za sprawy związane z wynagrodzeniami, aktualizacja danych, premie, wypłaty i inne kwestie płacowe.
Oczekiwania:
Doświadczenie w HR, zwłaszcza w relacjach i administracji pracowniczej.
Dobra znajomość zasad HR i prawa pracy.
Umiejętność komunikacji, budowania relacji na różnych stanowiskach.
Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów.
Znajomości HRIS i innych programów HR.
Dokładność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy i współpracy.
Do Twoich obowiązków będzie należało: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, w tym pracowników oddelegowanych oraz rozliczenie umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przekazywanie elektroniczne deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji podatkowych oraz deklaracji PFRON,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Kadry, kontrola czasu pracy, obsługa programu kadrowego i RCP.
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przedłużaniem umów i zmianą warunków zatrudnienia pracowników, przygotowywanie harmonogramów pracy dla poszczególnych zespołów, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z czasem pracy,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania to: Przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika, Bieżąca obsługa pracowników i koordynacja poprawności czasów, Tworzenie teczek osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, Dbanie o terminowość oraz ciągłość...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kadrowej, w tym umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia oraz świadectwa pracy. Zarządzanie aktami osobowymi obecnych i byłych pracowników. Tworzenie raportów statystycznych związanych z zatrudnieniem i organizacją czasu pracy. Monitorowanie ważności...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Zakres obowiązków: Organizacja dokumentacji...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Twój zakres obowiązków Pełna obsługa kadrowo – płacowa pracowników; Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej; Przygotowywanie raportów i danych z zakresu kontrolingu personalnego; Przygotowywanie i składanie w urzędach dokumentów legalizujących pracę i pobyt cudzoziemców;...