POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.
Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.
To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie to:
umowa na zastępstwo ok. 1,5 roku
-
sporządzaniu dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych
-
wydawaniu zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, świadectw pracy
-
prowadzeniu ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy
-
prowadzeniu bazy urlopowej oraz prawidłowym naliczaniu urlopów pracowniczych
-
naliczaniu wynagrodzeń, sporządzaniu list płac, stosownych deklaracji podatkowych i ZUS
-
współpracy ze specjalistą w zakresie BHP
-
wykształcenie kierunkowe
-
praktyczną znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
-
min. dwuletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku związanym
z administracją kadrową -
dobrą znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik,
-
dobrą znajomość programu kadrowego-placowego TETA
-
dużą samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, bardzo dobrą organizację pracy i samodyscyplinę
-
bezpłatny autobus firmowy (2 linie: Centrum-Sokołów; Bemowo-Sokołów)
-
pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
-
pracę pełną ciekawych wyzwań
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę