CPF Culinar jest firmą należącą do grupy kapitałowej CPF Poland S.A., działającej w sektorze FMCG która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko:
Specjalista ds. kadr
Miejsce pracy: Łódź
Główne zadania:
- Samodzielne prowadzenie administracji kadrowej od momentu zatrudnienia do momentu ustania zatrudnienia,
- Odpowiedzialność za zgodność dokumentacji kadrowej z obowiązującym stanem prawnym,
- Inicjowanie zmian mających na celu optymalizację procesów kadrowych,
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby organizacji,
- Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej oraz innych działów firmy w zakresie aspektów kadrowych,
- Koordynowanie bieżącej współpracy i rozliczanie firm zewnętrznych (w zakresie stanowisk produkcyjnych),
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewne,
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,
- Dobra znajomość systemów kadrowo-płacowych, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
- Praktyczna znajomość prawa pracy – umiejętność interpretacji przepisów,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne,
- Orientacja na klienta oraz umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów,
- Możliwość rozwoju i stabilizacji zawodowej,
- Współpracę w młodym, ambitnym zespole w nowoczesnej i dynamicznej firmie.