Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive Międzynarodowy Koncern Motoryzacyjny poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. HR Kadr i Płac
To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2~3 letnie doświadczenie oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Brzeg, Skarbimierz, Skarbimierz Osiedle
OPIS STANOWISKA:
- Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac,
- Sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań dla potrzeb ZUS, US, GUS, PFRON,
- Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz definiowanie potrzeb kadrowych,
- Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
- Bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych,
- Współpraca z urzędami i organami kontroli,
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących wskaźników HR,
- Wdrażanie procesów HR w różnych obszarach,
- Realizacja i monitorowanie budżetu kosztów pracy oraz diagnozowanie i raportowanie odchyleń,
- Projektowanie procesu szkoleń rozwoju kompetencji pracowników we współpracy z managerami,
- Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- Czynne uczestnictwo w usprawnianiu pracy działu. Tworzenie i opracowywanie regulaminów i procedur wewnętrznych,
- Obsługa benefitów pracowniczych.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - min. 3 lata,
- Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu: MS Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy, dobry poziom komunikacji interpersonalnej, zaangażowanie i terminowość w działaniu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Nastawienie na inicjatywę i samodzielność w działaniu.