- Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP
- Prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
- Sporządzanie i weryfikacja list płac osobowych i bezosobowych
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, PFRON)
- Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich
- Administracja benefitów
- Sporządzanie zestawień i raportów, bieżące monitorowanie zmian w przepisach
- Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych
- Doświadczenie zawodowe – min. 3 lata na podobnym stanowisku
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń osobowych i bezosobowych
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
- Zdolność nawiązywania kontaktu z ludźmi i pracy w zespole
- Sumienność, skrupulatność, dyskrecja
- Znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Znajomość systemu kadrowo-płacowego Microsoft NAVision będzie dodatkowym atutem
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!