SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku spółka realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2016 została wyróżniona w konkursie „Pracodawca Roku 2015.” W 2018 laureat nagrody „Pracodawca roku 2017”.
W związku z dynamicznym rozwojem, zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
- kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników Spółki: sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- prawidłowe i terminowe sporządzanie miesięcznych i rocznej deklaracji dla PFRON
- prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego:PIT-11, PIT–4R, PIT 8AR
- prawidłowe i terminowe rozliczanie podatku od osób fizycznych
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS, sporządzanie dokumentu IWA, Z-3,Rp-7, PUE
- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS w tym obsługa Płatnika
- prawidłowe i terminowe sporządzenie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS
- sporządzanie i współudział w sporządzaniu korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
- prawidłowe i terminowe sporządzanie i przekazywanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia dla GUS
- prawidłowe i terminowe rozliczanie PPK
- prawidłowe i terminowe rozliczanie ubezpieczenia grupowego pracowników
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń
- kontrola czasu pracy pracowników Spółki
- obsługa oraz serwisowanie systemu do rejestracji i rozliczania czasu pracy pracowników Spółki
- sporządzanie analiz dotyczących zatrudnienia, wynagrodzeń na potrzeby Zarządu, działu personalnego, księgowości, kadry kierowniczej, działu kontrolingu
- prace archiwalne
- wykształcenia wyższego
- doświadczenia na wskazanym stanowisku min. 3 lata – warunek konieczny
- bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych
- wiedzy dotyczącej czasu pracy oraz jego rozliczania
- mile widziane doświadczenie w obsłudze programu kadrowo – płacowego Xpertis
- dobrej organizacji pracy własnej
- komunikatywności
- pogodnego usposobienia
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!