(umowa na zastępstwo – 1,5 roku)
3Shape to wiodący na świecie dostawca sprzętu i oprogramowania do skanowania 3D zaprojektowanego z myślą o erze cyfrowej stomatologii. Nasze produkty każdego dnia zwiększają efektywność pracy zawodów dentystycznych, co pozwala na lepsze leczenie pacjentów. Firma została założona przez dwóch absolwentów w Danii w 2000 r. Od tego czasu firma urosła do ponad 1500 pracowników na całym świecie i zwiększa przychody, zatrudnienie i zyski przez kilkanaście lat z rzędu. Nasz sukces zawdzięczamy wyjątkowo innowacyjnemu klimatowi rozwoju oraz niestrudzonemu koncentrowaniu się na naszych klientach i jakości ich pracy. Dział personalny People & Organization 3Shape Poland obsługuje szczecińską jednostkę produkcyjną, wraz z centrum usług wspólnych dla grupy 3Shape.
Aktualnie poszukujemy nowej koleżanki/kolegi do czasowego wsparcia nas w obszarze kadrowo-płacowym.
- nieformalną atmosferę w gronie najlepszych w swojej klasie kolegów, wspierającą kreatywność oraz dobre samopoczucie pracowników
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z firmy międzynarodowej, innowacyjnej, z matrycową strukturą
- umowę o pracę na czas określony 1,5 roku
- zbilansowane obiady w firmowej stołówce za jedyne 2 zł
- prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport, aby zapewnić Ci dobrą kondycję
- owoce, warzywa, przekąski i gorące napoje, które dodadzą Ci energii
- rozliczanie listy płac
- sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, w tym umów o pracę, wprowadzanie zwolnień lekarskich i urlopów do systemu kadrowego
- kontrolowanie badań lekarskich pracowników, wystawianie skierowań
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych
- przygotowywanie zaświadczeń o dochodach i zatrudnieniu dla pracowników
- wystawianie świadectw pracy
- rozliczanie benefitów
- zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
- rozliczenie PIT na początku roku
- zgłaszanie interesariuszom i aktualizacja w odpowiednich programach/systemach zmian organizacyjnych
- bieżąca obsługa pracowników podczas dyżurów P&O
- wspieranie liderów w zakresie podstaw prawa pracy oraz realizacji rocznego cyklu działań P&O
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku, preferowane z firmy o profilu produkcyjnym
- praktyczna znajomość programu płacowego Streamsoft lub Enova365 będzie dużym atutem
- umiejętność swobodnej pracy z pakietem Office, w tym z programem Excel
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym lub wyżej (jest używany w codziennej pracy na tym stanowisku)
- wysokie umiejętności organizacyjne, skrupulatność i dokładność
- przyjazne usposobienie, nastawione na obsługę i wsparcie klienta wewnętrznego