Firma SEDAR S.A. w Międzyrzecu Podlaskim należąca do Grupy DROSED, lidera europejskiego rynku drobiu, poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Siedziba firmy: Międzyrzec Podlaski
Opis stanowiska:
- kompleksowa obsługa pracowników : prowadzenie akt osobowych oraz wymaganej dokumentacji kadrowej dotyczącej nawiązywania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków,
- rekrutacja pracowników,
- zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach i ustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego,
- przygotowywanie raportów z zakresu spraw personalnych,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością planowania i rozliczania czasu pracy,
- bieżącą współpracę w zakresie prawidłowego naliczania wynagrodzeń pracowników oraz innych składników wynagrodzeń,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US,PPK, PFRON, ect.,
- doradztwo w zakresie prawa pracy i prawa ubezpieczeń społecznych,
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce,
- obsługa ZFŚS.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie),
- minimum 2 –letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadry,
- bardzo dobrej znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych , czasu pracy, naliczania wynagrodzeń,
- bardzo dobra znajomość MS Office, systemu Płatnik,
- zaangażowanie, komunikatywność, systematyczność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do pracy w zakładzie zlokalizowanym w Międzyrzecu Podlaskim.
Oferujemy:
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- adekwatne do stanowiska i doświadczenia warunki zatrudnienia,
- pakiet socjalny: talony świąteczne, wczasy „pod gruszą”, dofinansowanie do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży.