Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z prawie 30-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli
z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Łódź
Warto być z nami, bo:
- jesteśmy polską firmą z prawie 30-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
- realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
- dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
- budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia.
Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,
- sporządzanie umów o pracę, zleceń i o dzieło oraz dokumentów związanych ze stosunkiem pracy,
- naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie rozliczeń i korespondencji z ZUS, US, PFRON, GUS i innymi jednostkami publicznymi,
- weryfikację danych oraz ich aktualizację w systemie klasy ERP,
- nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,
- nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP,
- nadzorowanie współpracy z agencjami pracy tymczasowej,
- obsługę ZFŚS i PPK,
- bieżące doradztwo z zakresu przepisów prawa pracy i pokrewnych,
- przygotowywanie zestawień i raportów zgodnie z zapotrzebowaniem,
- obsługę kadrową pracowników.
Zapraszamy do współpracy jeśli posiadasz:
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- stosujesz w praktyce zagadnienia prawa pracy, podatkowe, ubezpieczeń społecznych i innych przepisów związanych z niniejszym obszarem,
- bardzo dobrą znajomość MS Excel, MS Word, MS Outlook,
- potrafisz efektywnie współpracować z klientem wewnętrznym oraz instytucjami zewnętrznymi,
- bardzo dobrze organizujesz pracę własną oraz cechuje Cię sumienność i dokładność,
- jesteś osobą samodzielną, terminową, systematyczną,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku – wielozadaniowość,
- zorientowanie na cel,
- dobra organizacja pracy,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu IFS.
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
- samodzielność w realizacji zadań,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.