Ogłoszenie numer: 2502213, z dnia 2019-06-12
Alkom Sp. z o.o. sp. kom. działająca na terenie wielkopolskiego rynku specjalizuje się w kompleksowym świadczeniu usług komunalno - porządkowych dla instytucji, firm oraz klientów indywidualnych.
Naszym klientom oferujemy wysoką jakość usług oraz fachowe i życzliwe podejście.
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników ww. obszarze,
- samodzielne przygotowywanie oraz naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenia),
- przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczość w zakresie ZUS ( Płatnik ), PDOF, PIT,
- obsługa administracyjna egzekucji komorniczych pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie,
- rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich,
- kontrolowanie realizacji badań lekarskich,
- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
- sporządzanie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Wymagania
Oczekujemy:
- minimum pięcioletniego doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi oraz sporządzania list płac,
- dobrej, praktycznej znajomości prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy oraz przepisów ZUS,
- umiejętności obsługi programu Płatnik oraz pakietu MS Office (Word, Excel),
- umiejętności obsługi systemu kadrowo-płacowego Comarch Optima,
- dokładności i systematyczności w działaniu.
Oferujemy
- satysfakcjonującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.