specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
EXCO A2A Polska (www.exco.pl) ) jest organizacją w ramach której szereg specjalistów świadczy usługi z zakresu: audytu, analizy finansowej, ekspertyz księgowych, kadr i płac, doradztwa podatkowego oraz doradztwa biznesowego dla małych i dużych przedsiębiorstw. Naszym celem jest kształtowanie środowiska w którym ludzie i przedsiębiorstwa mogą dynamicznie się rozwijać.
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Radom
Co będzie należało do Twoich zadań?
Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac pracowników klienta z uwzględnieniem wszelkich zasiłków, dodatków i potrąceń;
Rozliczanie umów cywilno-prawnych;
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników klienta oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
Sporządzanie deklaracji oraz formularzy do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
W zamian oferujemy?
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Elastyczny czas przybycia do pracy między godziną 7 a 9;
Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna;
Cykliczne szkolenia branżowe;
Pracę w nowoczesnym biurze;
Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży.
Od Kandydatów oczekujemy:
Dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Znajomości języka angielskiego;
Znajomości programu Comarch Optima;
Praktyczną znajomość zagadnień dotyczących rozliczania czasu pracy, świadczeń pracowniczych;
Praktyczną umiejętność naliczania wynagrodzeń;
Sumienność, dokładność oraz dobrą organizację czasu pracy.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...